کلمة المفتاح دانش آموزان دخترابتدایی / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خواجه امانی، فاطمه ؛ شهابیزاده، فاطمه ؛
مجلة:دست آوردهای روان شناختی»بهار و تابستان 1398، سال بیست و ششم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 41 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:قصه درمانیشناختی رفتاریعلایم افسردگیافسرده خوییدانش آموزان دختر ابتداییدانش اموزان ابتداییافسرده خوییعلایم افسردگیشناختی-رفتاریقصه درمانیکودکاناختلالاختلال افسردگیرفتاریاختلال افسرده خویی
-
2.
مؤلف : کاظمی علی آبادش، زینب ؛ خسروجاوید، مهناز ؛
مجلة:سلامت روان کودک»بهار 1397، دوره پنجم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (12 صفحة - من 105 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:حرمت خودایفای نقشسازشیافتگیدانشآموزان دختر ابتدایی
-
3.
مؤلف : شهابیزاده، فاطمه ؛ خواجه ایمنیان، فاطمه ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»بهار 1397 - شماره 71 التصنيف A (Azad University/ISC (11 صفحة - من 70 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:قصه درمانیشناختی- رفتاریدانشآموزان دختر ابتداییاضطراب فراگیر و اجتماعی
-
4.
مؤلف : زاهدیان، سمانه ؛ کافی ماسوله، سید موسی ؛ خسرو جاوید، مهناز ؛ فلاحی، مهناز ؛
مجلة:سلامت روان کودک»بهار 1394، دوره دوم - شماره 2 ISC (12 صفحة - من 15 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:سبک های مقابله ایتنظیم هیجانیدانش آموزان دختر ابتدایی
-
5.
مؤلف : امیدی ارجنکی، صدیقه ؛ کرد نوقابی، رسول ؛ قربعلی، اکرم ؛
مجلة:دانش و پژوهش در روانشناسی کاربردی»بهار 1392 - شماره 51 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 5 إلی 13 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیآموزش عملیتقویت هوش هیجانیدانش آموزان دخترابتدایی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- A (1 مقالة)