کلمة المفتاح راحتی ادراک شده / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : منصوری، هادی ؛ خلیلی، عبدالجواد ؛
مجلة:پژوهشنامه علم مدیریت در صنعت»بهار 1402 - شماره 3 (13 صفحة - من 17 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادراحتی ادراک شده شخصی سازیارتقای کیفیت خدماتتجربه مشتریان از بکارگیری هوش مصنوعیبانک کشاورزی شهر ستان لامرد
-
2.
كاتب مسؤول : امیدی، علی ؛ مؤلف : میرابی، وحیدرضا ؛ محمودی، ادریس ؛ رنجبر، محمدحسین ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1398- شماره 119 التصنيف A+ (Azad University (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:صرفه جویی در هزینه هاراحتی ادراک شدهمدیریت نیازهای مشتریاناطمینان ادراک شدهکیفیت عملکردی ادراک شدهپیچیدگی فنی ادراک شده و ارزش ادراک شدهبانکداری الکترونیکاعتماد ادراک شده