کلمة المفتاح راهبردهای خودانگیخته / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
بررسی رابطه بین راهبردهای خودانگیخته یادگیری با عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه دوم شهر اصفهان
كاتب مسؤول : ردانی پور، لیلا ؛ مؤلف : بخش رحمانی، جهان ؛
مجلة:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (12 صفحة - من 564 إلی 575 )
الکلمات المفتاحية:اصفهانعملکرد تحصیلیدانش آموزانیاد گیریراهبردهای خودانگیخته
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران) 1 |