کلمة المفتاح رضایتمندی مخاطب / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رازقی، علیرضا ؛ هوراندی، بهاره ؛
مجلة:نامه معماری و شهرسازی»بهار و تابستان 1397 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 69 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:یزدبافت تاریخیمیراث معماریکیفیت تجارب احیاکاربری اقامتی- گردشگریرضایتمندی مخاطب
-
2.
كاتب مسؤول : همراز، ویدا ؛ مؤلف : الفت، نگین ؛
مجلة:مطالعات راهبردی فرهنگ»بهار 1402 - شماره 9 (24 صفحة - من 93 إلی 116 )
الکلمات المفتاحية:کتابفرهنگ کتابخوانیکتاب صوتیرضایتمندی مخاطبرسانۀ شنیداری