کلمة المفتاح رفتار خريد آنلاين / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ناصر نصیر، اکبر ؛ مارکوسیان، شوبرت ؛
مجلة:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1395 - شماره 5 (9 صفحة - من 80 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به فروشندهاعتماد به محصولریسک ادراکشده و رفتار خرید آنلاینریسکاعتماد مشتریاعتماد مشتریان
-
2.
مؤلف : نجفلو، حسین ؛ موسوی، سیدسیامک ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (19 صفحة - من 688 إلی 706 )
الکلمات المفتاحية:فعاليت هاي بازاريابي اعتماد به فروشنده الكترونيكي قيمت كالا كيفيت كالا رفتار خريد آنلاين
-
3.
كاتب مسؤول : نجفلو، حسین ؛ مؤلف : موسوی، سیدسیامک ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»پاییز 1397 - شماره 11 (جلد دوم) (15 صفحة - من 60 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت کالافعالیت های بازاریابیرفتار خرید آنلایناعتماد به فروشنده الکترونیکیقیمت کالا
-
4.
مؤلف : بردی قره جه، حلیم ؛ دیده خانی، حسین ؛ سمیعی، روح اله ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»تیر 1401 - شماره 20 ISC (36 صفحة - من 71 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:تحقیق کیفیسبک زندگی الکترونیکیرفتار خرید آنلاینجیورجیسبک زندگیاینترنتیرفتار خریدهـامصاحبهبـارفتار خرید آنلاین
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری 1 |
الگوهای نوین مدیریت کسب و کار 1 |
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
مجلة جامعه شناسی سیاسی ایران 1 |