کلمة المفتاح رفتار شکا یت آمیز / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ جندقی، غلام رضا ؛ بزاز، زینب ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1389، سال دوم - شماره 7 (20 صفحة - من 199 إلی 218 )
الکلمات المفتاحية:رفتار کارکنانرضا یت|عدم رضایتوفادار ی به مارکرفتار شکا یت آمیزرفتار ترک مشتری
-
2.
مؤلف : فیض، داود ؛ باقری قره بلاغ، هوشمند ؛ رادفر، ثمین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1397 - شماره 29 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 199 إلی 216 )
الکلمات المفتاحية:اندیشناکیولخرجیافسوسرفتار شکایتآمیز
-
3.
مؤلف : قاهری، سیمین ؛ لطفیزاده، مسعود ؛
مجلة:تأمین اجتماعی»پاییز 1397 - شماره 49 (22 صفحة - من 135 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترفتار کارکنانامکانات فیزیکیرفتار شکایت آمیزمراکز درمانی سازمان تامین اجتماعی شهرستان قمبیمارانبیمارستان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة تأمین اجتماعی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)