کلمة المفتاح رویکرد بازاریابی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رمضانی، حمیدرضا ؛ سعیدی، پرویز ؛ غفوریان شاگردی، امیر ؛ حسینی، سید محمدرضا ؛
مجلة:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»زمستان 1398 - شماره 41 التصنيف A+ (Azad University/ISC (30 صفحة - من 162 إلی 191 )
الکلمات المفتاحية:ادغامهمکاری بانک هارویکرد بازاریابی
-
2.
كاتب مسؤول : جبارزاده، قدیر ؛ مؤلف : نیکنام، منوچهر ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1401 - شماره 11 (13 صفحة - من 87 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد بازاریابیرویکرد استراتژیک تجاریرویکرد فناوری اطلاعاتهمسان سازی استراتژیکفناوری اطلاعاتاستراتژیاستراتژیکرویکرد استراتژیک فناوری اطلاعاتهمسان سازی استراتژیکعملکرد شرکت