کلمة المفتاح رویکرد مالی- بازاریابی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : برزیگر، دکتر جهاد ؛ مؤلف : جلیلی، دکتر محمد ؛
مجلة:جامعه شناسی سیاسی ایران»تابستان 1399 - شماره 10 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 1471 إلی 1501 )
الکلمات المفتاحية:تئوری فرامدرن پرتفویآربیتراژریسک مشخصریسک نامقبولرویکرد مالی- بازاریابیریسکریسک نامطلوببورس اوراق بهادار تهرانشرکتهای پتروشیمیریسک سیستماتیکصنعت پتروشیمیپرتفوی