کلمة المفتاح ساختار بازاریابی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شجاعی، نیما ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ روستا، احمد ؛
مجلة:پژوهش های اخلاقی»تابستان 1398 - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 147 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:اخلاق حرفه ایبرندینگساختار بازاریابیتبلیغات چاپینو آوری در طراحی
-
2.
مؤلف : برابری، علی ؛
مجلة:اقتصاد کشاورزی و توسعه»پاییز 1390 - شماره 75 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 163 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:توسعه علمیحاشیه بازاریابیمسیر بازاریابیساختار بازاریابیبازاربازاریابیاطلاعاتساختار بازارقیمتتولیدحاشیه بازاراطلاعات بازار