کلمة المفتاح سفارش آنلاین / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : دهقان نیری، محمود ؛ مؤلف : نوبهار، عماد ؛ هادی زاده رئیسی، محمدرضا ؛ تقوی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1401، دوره دوازدهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 59 إلی 83 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریارزش درک شدهقصد خرید مشتریسفارش آنلاین
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های مدیریت منابع سازمانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)