کلمة المفتاح سوگیری اعتقادی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عموئی، ایمان ؛ انصاری، آذرنوش ؛ كاتب مسؤول : امیری عقدایی، سید فتحالله ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 67 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:کجرفتاری مشتریانسوگیری ذهنیسوگیری حسیسوگیری اعتقادیسوگیری شناختیبورسسوگیریهای ذهنیبانکرفتاریرفتار مشتریانپژوهشمدل
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)