کلمة المفتاح سیاستهای بازاریابی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نجفی، علیرضا ؛ مؤلف : نورمحمد نصرآبادی، غلامرضا ؛ محمدزاده ونستان، سهیلا ؛
مجلة:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1403 - شماره 51 ، ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیهوش مصنوعیمدیریت بازارسیاستهای بازاریابی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت استاندارد و کیفیت 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)