کلمة المفتاح شرکتهای کوچک و متوسط دانشبنیان / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : کاکایی، حمید ؛ مؤلف : دهقان نجم ابادی، عامر ؛ فتوحی زاده، مهسا ؛ اسدزاده، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 53 التصنيف A (Azad University (17 صفحة - من 51 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انسانیبازاریابی کارآفرینانهعملکرد نوآورانهشرکتهای کوچک و متوسط دانشبنیان
-
2.
كاتب مسؤول : مشهدی حاجی علی، فاطمه ؛ مؤلف : رفیعی، مجتبی ؛ علیمیری، مصطفی ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»تابستان 1392 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 121 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:عدم قطعیت عمیقشرکتهای کوچک و متوسط دانشبنیانالگوهای تصمیمگیریپیچیدگی محیطیتصمیمگیری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت نوآوری 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)