کلمة المفتاح شرکت های پخش / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : آقاجانی، زهرا ؛ عریانی، بهاره ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1394 - شماره 73 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 44 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:توانمندسازیراهکار عملیاتیشرکت های پخش
-
2.
مؤلف : سوری، امیررضا ؛ تشکینی، احمد ؛ داداشی، صادق ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 59 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 107 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:کاراییشرکتهای پخشمدلبازدهتوزیع
-
3.
مستمع المقابلة : جمشیدی نژاد، حسن ؛ رضوانی فر، محمد ؛ عارفی، مهدی ؛ عیاری، علی ؛ قدس، محمد اسماعیل ؛ مدرس، عبدالحمید ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:تدبیر»دی 1386 - شماره 188 (10 صفحة - من 6 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:توزیعنظام توزیعتولیدفروشبازاربازاریابیکانال توزیعاقتصادشرکتهای پخش
-
4.
مؤلف : بوژ مهرانی، یعقوب ؛
مجلة:تدبیر»مهر 1386 - شماره 185 (1 صفحة - من 82 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:شرکتهای پخش
-
5.
مجلة:نامه اتاق بازرگانی»دی 1382 - شماره 429 (3 صفحة - من 45 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:اتاق ایرانتوزیعتولیدشرکتهای پخش
-
6.
مستمع المقابلة : توکلی، احمد ؛ معمارزاده فرشچی، محمد ؛ سیف الدینی راد، محمد علی ؛ محمودی، علی ؛ عیاری، علی ؛
مجلة:تدبیر»مهر 1376 - شماره 76 (9 صفحة - من 12 إلی 19، من 95 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:توزیعنظام توزیعتولیدداروشبکه توزیعاقتصادیشرکتهای پخشسرمایهدولتمصرفکننده
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)