کلمة المفتاح عملکرد ارتباط با مشتری / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عربشاهی، معصومه ؛
مجلة:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»بهار 1400، دوره هفتم - شماره 18 (12 صفحة - من 144 إلی 155 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانیقابلیت های خدمات الکترونیکجهت گیری نوآوریارزشمندی اطلاعاتعملکرد ارتباط با مشتری
-
2.
كاتب مسؤول : داداشی جو کندان، علیرضا ؛ مؤلف : فتاحی، مجید ؛ غفاری، علیرضا ؛ موسوی ازنی، سیدمقداد ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»فروردین 1401 - شماره 35 (10 صفحة - من 33 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییبازاریابی الکترونیکیگرایش به فناوریعملکرد ارتباط با مشتریبازاراطلاعاتفناوری اطلاعاتمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان
-
3.
مؤلف : کمالی وحیدی، آذرمیدخت ؛ بهبودی، امید ؛ كاتب مسؤول : عربشاهی، معصومه ؛
مجلة:اقتصاد پولی، مالی»بهار و تابستان 1401 - شماره 23 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 142 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد مالیعملکرد ارتباط با مشتریکیفیت ارتباط با مشتریسیاستهای بازاریابی رابطهمند
-
4.
مؤلف : دادشی جوکندان، علیرضا ؛ فتاحی، مجید ؛ غفاری، علیرضا ؛ موسوی ازنی، سیدمقداد ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»خرداد 1401 - شماره 36 (جلد اول) (10 صفحة - من 39 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:بازارگراییبازاریابی الکترونیکیگرایش به فناوریعملکرد ارتباط با مشتریبازاربازاریابیاطلاعاتالکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتریمشتریان
-
5.
مؤلف : امینی، ناصر ؛
مجلة:مطالعات علوم اجتماعی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 1/2 (8 صفحة - من 105 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:اولویت بندیرسانه های اجتماعیعملکرد ارتباط با مشتریمدیریت اجتماعی ارتباط با مشتریاطلاعاتمدیریت ارتباط با مشتریاجتماعیارتباط با مشتریانتشار اطلاعاتقابلیت
-
6.
مؤلف : شریف، فاطمه ؛ شکری زاده، حمیدرضا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت ، ملی (12 صفحة - من 74 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد مالیکیفیت رابطهتاکتیک های بازاریابی رابطه ایعملکرد ارتباط با مشتری
-
7.
مؤلف : محمدی، مصطفی ؛ نیکزاد، فروغ ؛ اسدی، شکوفه ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1402 - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 173 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریهتلداریرسانههای اجتماعیعملکرد ارتباط با مشتریهتل پارسیان آزادی رامسر
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)