کلمة المفتاح عناصر آمیخته بازاریابی / (22 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
مؤلف : کرجی، میترا ؛ جعفری، مریم ؛ رشیدی تبار، شب بو ؛
مجلة:کتابداری و اطلاع رسانی»بهار 1394 - شماره 69 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 91 إلی 114 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانه عمومیعناصر آمیخته بازاریابیاعضای کتابخانه هاسنندج(شهر)
-
12.
مؤلف : آزادی، رسول ؛ یوسفی، بهرام ؛ عیدی، حسین ؛
مجلة:پژوهش در ورزش تربیتی»بهار و تابستان 1394 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 53 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیدانشجویان تربیت بدنیارزش ویژه برندپوشاک ورزشیارزش ویژهمدلعناصر آمیخته بازاریابیپژوهشقیمتتبلیغاتصنعت پوشاک ورزشیپرسشنامهآگاهی و تداعی
-
13.
مؤلف : خانلری، امیر ؛ باقری، فاطمه ؛ عبدی، ناصر ؛
مجلة:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»پاییز 1393 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیگردشگریآمیخته بازاریابیرضایت گردشگرانبرج میلادرضایتبازدیدکنندگانکارکنانعناصر آمیخته بازاریابی
-
14.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ نوری پور، امیرحسین ؛ شریعتی، فاطمه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1393 - شماره 1 ISC (30 صفحة - من 127 إلی 156 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدبرند ملیعوامل مربوط به برندعناصر آمیخته بازاریابی
-
15.
مؤلف : تاجدینی، کیهان ؛ احمدیان، علی اشرف ؛ معطوفی، علی رضا ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»بهار 1393 - شماره 28 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 33 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیراهبردهای بنگاهاینرسی راهبردیبنگاه صادر کنندهعملکرد صادراتیاینرسیبازاربنگاهراهبردیعناصر آمیخته بازاریابی
-
16.
مؤلف : یداله زاده طبری، ناصر علی ؛ شریفی، آرش ؛ شریفی، ماندانا ؛
مجلة:پژوهش های علوم انسانی»اسفند 1392، سال پنجم- شماره 30 (35 صفحة - من 150 إلی 184 )
الکلمات المفتاحية:قیمتکانال توزیعمحصولآميخته بازاريابيفعالیتهای ارتقاء فروشعناصر آمیخته بازاریابیبازار
-
17.
مؤلف : جعفر پور، محمود ؛ بهشتی زواره، محمدرضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1390 - شماره 49 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 20 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:ارزش نام و نشان تجاریتداعی نام و نشان تجاریعناصر آمیخته بازاریابیمشتریخردهفروشیمشتریان
-
18.
مؤلف : گلابی، امیر محمد ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ یدالهی فارسی، جهانگیر ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1389 - شماره 35 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 27 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمفهوم پردازیبنگاه¬های کوچک و متوسطپژوهش موردیمفهومپردازيبنگاههاي کوچک و متوسطبازاریابیبازارکارآفرینیعناصر آمیخته بازاریابیمدیر
-
19.
مؤلف : وزیر زنجانی، حمید رضا ؛ مؤتمنی، علی رضا ؛ موسوی دلازیانی، حسین ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1389 - شماره 40 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 70 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:خدمات پس از فروشرضايت مشتريكيفيت خدماتآميخته بازاريابي خدماتصنعت خودروهاي سنگينمشتریمشتریانخودروعناصر آمیخته بازاریابیرضایت مشتریانخدماتخودروهای سنگینبازاریابی خدمات
-
20.
معرّف : خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1387 - شماره 31 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (2 صفحة - من 90 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:قیمتعناصر آمیخته بازاریابیعوامل موثر برآن
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)