کلمة المفتاح عناصر آمیخته بازاریابی / (22 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : قاضیزاده، دکتر مصطفی ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»زمستان 1382- شماره 2 ISC (14 صفحة - من 51 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:صادراتآسیای میانهابعاد محیطیعناصر آمیخته بازاریابیمحیط بازار هدفمحیط داخلی شرکتمحیط ملی
-
22.
مؤلف : نصیری، میترا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1379 - شماره 60 ISC (10 صفحة - من 75 إلی 84 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدماتبیمه مسؤولیت محصولقانون مسؤولیت مدنیمسؤولیت تولیدکنندگان کالاحقوق مصرفکنندهبیمهبازارمصرفتولیدعناصر آمیخته بازاریابی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- ب (2 مقالة)