کلمة المفتاح عوامل بازدارنده از مدیریت ارتباط با مشتری / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عدالتیان، زهره ؛ صنعتجو، اعظم ؛ نوکاریزی، محسن ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1397، سال هشتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 139 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای دانشگاهیمدیریت ارتباط با مشتریعوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتریعوامل بازدارنده از مدیریت ارتباط با مشتریسی.آر.ام