کلمة المفتاح فرایند برندسازی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عموزاده، زهرا ؛ سلطان حسینی، محمد ؛ سلیمی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : نادریان جهرمی، مسعود ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»تابستان 1399 - شماره 49 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 407 إلی 424 )
الکلمات المفتاحية:دلبستگیرفتار مصرفکنندهجذبسرسپردگیفرایند برندسازیبازاریابی رسانههای اجتماعی
-
2.
مؤلف : اخلاصی، امیر ؛ شفیعی، رضا ؛ انصاری، فهیمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 167 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:برندسازیفرایند برندسازیخردهفروشی اینترنتیبرندسازی اینترنتیتئوری دادهبنیاداینترنتیاینترنتیاطلاعاتاطلاعاتمدلمدل
-
3.
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1391، شماره 65 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 27 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:فرآیند برندسازیکلان پروژه های تفریحی اقامتی گردشگری و ورزشیمکان سازیهویت منحصر به فرد پروژهبنای برجستهتم متمایزترکیب هم افزایانه کاربری ها