کلمة المفتاح فروش مستقیم / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ندرلو، بهنام ؛
مجلة:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»اردیبهشت 1396 - شماره 3 (16 صفحة - من 23 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی شبکه ایشبکه سازیفروش مستقیمبازاریابی چند سطحیشرکت بازاریابان ایران زمینبازاریابیپورسانتمحصولاتشاخهنسل
-
2.
مؤلف : عباسی سرمدی، مهدی ؛ مهربخش، مهرداد ؛
مجلة:مطالعات حقوق خصوصی»بهار 1393، سال چهل و چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 15 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:اقالهشرط ضمن عقدبازخریدتعهد یکطرفهفروش مستقیمفروششـرکتتوزیعکنندهمحصولاتبـهخیار
-
3.
مؤلف : عزیزی، شهریار ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1390 - شماره 49 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 36 إلی 52 )
-
4.
مترجم : محمودجعفری، پگاه ؛
مجلة:نامه اتاق بازرگانی»مرداد 1387 - شماره 484 (1 صفحة - من 28 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:اتاق بازرگانی بینالمللی ICCICCفروش مستقیم
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)