کلمة المفتاح فعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شریفی، زینب ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی»زمستان 1400- شماره 8 (16 صفحة - من 333 إلی 348 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدارزش درک شدههویت اجتماعیفعالیتهای بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعیرضایتمندی مصرفکنندگان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی 1 |