کلمة المفتاح قابلیت های بازاریابی تخصصی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ثریایی، علی ؛ كاتب مسؤول : یزدانی ورزی، عاطفه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»بهار 1396 - شماره 5 (جلد دوم) (11 صفحة - من 162 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:قابلیت های بازاریابی تخصصیپراکندگی فرایند توسعه محصولشرکت های تعاونی استان مازندران
-
2.
مؤلف : خسروی، حسام الدین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (13 صفحة - من 98 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سازمانیکسب و کارهای کوچک و متوسطقابلیت های بازاریابی تخصصیبازار