کلمة المفتاح قصد رفتاری مشتری. / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بهفر، پرستو ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هجدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (9 صفحة - من 561 إلی 569 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریکیفیت خدمات فناوری سلف سرویسقصد رفتاری مشتری.
-
2.
مؤلف : نوری، ایرج ؛ آقاگلی، فرشید ؛ كاتب مسؤول : رزاقی هریس، محمدعلی ؛
مجلة:تحقیقات مالی اسلامی»بهار و تابستان 1399 - شماره 18 ، الف (Ministry of Science/ISC (40 صفحة - من 467 إلی 506 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری اسلامیهنجارهای ذهنیروش معادلات ساختاریپس انداز قرض الحسنهنگرش به قصد رفتاری مشتریبانکقصد رفتاری مشتریمدلبانک قرضالحسنه مهر ایران
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)