کلمة المفتاح مجاب شدن و خرید / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسکندریان، مهناز ؛ شیر مرغی قاین، صدیقه ؛ بسحاق، هادی ؛ شیخیان تبریزی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (11 صفحة - من 151 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:نگرش نسبت به برندترجیح برندارزش احساسی نسبت به برندمجاب شدن و خریدتمایل نسبت به برندمصرفکنندگانپژوهش
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |