کلمة المفتاح محرک های اجتماعی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : پاکاری، ابوالفضل ؛ مؤلف : وظیفه دوست، حسین ؛ حمدی، کریم ؛ خلیلی، مریم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 ، ب (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 57 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:محرکهای اجتماعیتصمیمگیری خریدمحرکهای ذهنیمحرکهای رفتاریتصمیمگیری خرید مصرفکنندهمصرفکنندهمحرکهای ذهنیرفتاریمحصولرفتار مصرفکنندهمتغیرهایمدلپژوهش
-
2.
مؤلف : پاکاری، ابوالفضل ؛ حمدی، کریم ؛ خلیلی، مریم ؛ كاتب مسؤول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 245 إلی 276 )
الکلمات المفتاحية:محرک های اجتماعیتصمیمگیری خریدمحرکهای ذهنیمحرک های رفتاری
-
3.
مؤلف : صادقی بروجردی، سعید ؛ صادقی، میثم ؛ میرمنگره، مصطفی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1397 - شماره 50 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 247 إلی 263 )
الکلمات المفتاحية:پوشاک ورزشیمحرکهای اجتماعیشاخصهای احساسی ادراکیتحلیل چندگروهی
-
4.
مؤلف : خرم، جلال ؛ مسیبی، علیرضا ؛ منصوری موید، فرشته ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 191 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاه های زنجیره ایفضای فروشگاهیرفتار فرانقشی خریدارمحرک های اجتماعی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة مطالعات مدیریت ورزشی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)