کلمة المفتاح مدل توسعهیافته بازاریابی رابطهمند. / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : قاضی زاده، مصطفی ؛ مؤلف : بیگی نیا، عبدالرضا ؛ عباسپور، مهرنوش ؛ عنبری، احسان ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 17 ISC (16 صفحة - من 407 إلی 422 )
الکلمات المفتاحية:بیمهبازاریابی رابطهمندوفاداری مشتریاننرمافزار لیزرلشرکت بیمه ملتبازاریابی رابطهمند توسعهیافتهمدل توسعهیافته بازاریابی رابطهمند.ERM
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة راهبردهای بازرگانی 1 |