کلمة المفتاح مدل مفهومی برندسازی در کتابخانهها / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : صفایی، زهرا ؛ رجبعلی بگلو، رضا ؛ كاتب مسؤول : خسروی، عبدالرسول ؛
مجلة:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»پاییز و زمستان 1399، سال دهم - شماره 2 ، ج (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 184 إلی 207 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی در کتابخانههامدل برندسازیمدل ارزش ویژه برند آکرمدل مفهومی برندسازی در کتابخانههاکتابخانهها
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ج (1 مقالة)