کلمة المفتاح مدلهای انتخاب بازارهای بین- المللی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فیروزیان، محمود ؛ نجفی مجد، صمد ؛ لعلی، محمد رضا ؛ رضاپور، حسین ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1389، دوره دوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 111 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی بین المللارزیابی بازارهای بین المللیمدلهای انتخاب بازارهای بین- المللیمدلیابی معادلات ساختاریبازارمدلصنعت خودروارزیابیصادراتاطلاعاتبنگاه
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)