کلمة المفتاح مدل C-A-B / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدی، حیدر ؛ صالحی، شبنم ؛ ساعدی، سارا ؛ كاتب مسؤول : موسوی جد، دکتر سید محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 211 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمسئولیت اجتماعیکیفیت درک شدهتمایل مصرف کنندگانمدل C-A-Bمصرفرستورانهامصرفکنندگانمحیط زیسترفتارمحیطپژوهشبازاریابی سبزمشتریانمحصولات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)