کلمة المفتاح مدیریت دانش مشتری / (2 مقالة)
-
1.
كاتب مسؤول : بابایی فارسانی، میثم ؛ مؤلف : مرادی، مینا ؛ فتح اللهی چالشتری، سهیلا ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»زمستان 1401- شماره 29 ، الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 383 إلی 407 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد شرکتشرکت های کوچک و متوسطمدیریت دانش مشتریرهبری دانش محورکیفیت نوآوری
-
2.
كاتب مسؤول : شهبازی، مهری ؛ مؤلف : متقی، زهره ؛ خاصه، علی اکبر ؛
مجلة:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»تابستان 1401 - شماره 27 ، الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 205 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:کتابخانههای عمومیاستان همداندانش از مشتریمدیریت دانش مشتریدانش درباره مشتریدانش برای مشتری