کلمة المفتاح مسئولیت اجتماعی شرکت و رسانه ای شدن / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فیروزی، لیلا ؛ كاتب مسؤول : بشیر خداپرستی، رامین ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 72 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:ریسک شهرتادراک مشتریمسئولیت اجتماعی شرکت و رسانه ای شدنرسانهمسئولیت اجتماعی شرکتمشتریانرسانه ایشدن
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)