کلمة المفتاح منابع برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رحمانی، حسین ؛ زمانی، هانی ؛ غلامی، محسن ؛ كاتب مسؤول : نسیمی، مهرشاد ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1400 - شماره 25 (19 صفحة - من 327 إلی 345 )
الکلمات المفتاحية:گرایش کارآفرینانهرشد کسب و کارجهت گیری برندمنابع برندباشگاههای ورزشی.
-
2.
مؤلف : فشارک، فرزاد ؛ صحت، سعید ؛ موسوی، سیدمحسن ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز 1396 - شماره 66 التصنيف B (Azad University/ISC (23 صفحة - من 57 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:گرایش کارآفرینانهشرکتهای کوچک و متوسطرشد کسب و کارجهتگیری برندمنابع برند