کلمة المفتاح ناتوانی های يادگيری عصب- روان شناختی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قلمزن، شیما ؛ ملک پور، مختار ؛ فرامرزی، سالار ؛
مجلة:روانشناسی بالینی و شخصیت»پاییز و زمستان 1393 - شماره 11 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 3 إلی 10 )
الکلمات المفتاحية:learningيادگيریعملکرد حافظهبازیهای توجهیناتوانی های يادگيری عصب- روان شناختیMemory
-
2.
مؤلف : عابدی، احمد ؛ ملک پور، مختار ؛
مجلة:رویکردهای نوین آموزشی»بهار و تابستان 1389 - شماره 11 ISC (22 صفحة - من 65 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجراییتوجهمداخله زودهنگامروان شناختیآزمون نپسیناتوانی یادگیری عصبکودکانناتوانیهای یادگیری عصب روانشناختیبهبود کارکردهای اجرایی
-
3.
مؤلف : عابدی، احمد ؛ ملک پور، مختار ؛ مولوی، حسین ؛ عریضی، حمید رضا ؛
مجلة:تازه های علوم شناختی»تابستان 1387 - شماره 38 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Health/ISC (11 صفحة - من 38 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:کارکردهای اجرایی و توجهناتوانی های یادگیری عصب روان شناختی/ تحولیآزمون عصب روان شناختی نپسیناتوانیهای یادگیری عصب روانشناختیکودکانکودکان پیشدبستانی
-
4.
مؤلف : عابدی، احمد ؛ ملک پور، مختار ؛ مولوی، حسین ؛ عریضی، حمید رضا ؛
مجلة:کودکان استثنایی»بهار 1387 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:زبانکارکردهای اجراییتوجهفضاییحرکتیحافظه و یادگیریپردازش بیناییناتوانی های یادگیری عصب روان شناختیکارکردهای حسیکودکان خردسال پیش دبستان.کودکان خردسالکودکان