کلمة المفتاح نوع متن / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : عبدالتاجدینی، کامیار ؛ ناقد : عظیمی میبدی، نازیتا ؛
مجلة:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»آبان 1399 - شماره 84 ، الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 211 إلی 234 )
الکلمات المفتاحية:نوع متنفرانسۀ عمومیدرک مطلب نوشتاریرویکرد کلی
-
2.
Effective And Less Effective teacher Questioning and corrective Feed back behavior in an EFL context
مؤلف : Borzabady، Davood ؛ farahani ؛ mirsharifi، fatemeh ؛
مجلة:پژوهش ادبیات معاصر جهان»پاییز 1386 - شماره 41 (ویژه نامه انگلیسی) ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 5 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:برنامهریزی درسیانگیزه درونیتجزیه و تحلیل گفتمانبندناتورالیسمخواندن همراه با استنتاج مطلبمتن تشریحیارتباط منطقیساختار بندلوئیجی پیراندللوبحران هویت فردیمطرودسنن اجتماعیرمان قرن بیستمنمادهای ضمنی آشکارنوع متنمتن داستانیمتن تفسیریمتن مباحثهایدرک مطلبانگیزهراهبردهای یادگیری زبانانگیزه بیرونیبسندگی زبانهمشکلی نسبیهمانندیهای نوشتاری درون زبانیدرک و تولید واژگانگروه کنترلگروه آزمایشیتهیه و تدوین مطالب درسیتدریس و یادگیری فعالیت محورتدریس و یادگیری ساختار محورکنش زبانیمکاتب تهیه و تدوین مطالب درسیروانیتأثیر خوشهایهمبستگیهای رشدیتثبیت ارزش پارامتریکتفاوت پارامتریکنقش ضمیر موصولی(که)ترتیب فعل-فاعل
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی 1 |
مجلة پژوهش ادبیات معاصر جهان 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)