کلمة المفتاح هزینههای تبلیغات / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خضری، مریم ؛ نصری، فرامرز ؛ كاتب مسؤول : نجفی، محسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریتی دریا محور»بهار 1401 - شماره 1 (20 صفحة - من 4 إلی 23 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندهزینههای تبلیغاتبازاریابی رسانههای اجتماعیارزش درکشده مشتریمشتریهتلرضایت مشتریمشتریانتصویر
-
2.
مؤلف : علیزاده، یعقوب ؛ مسعودی نیا، محمد ؛ كاتب مسؤول : علی نژاد، ایلناز ؛
مجلة:رهیافت انقلاب اسلامی»پاییز 1400 - شماره 56 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 121 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:مجلس شورای اسلامیانتخاباتهزینههای تبلیغاتنظام ج.ا.ایران
-
3.
مؤلف : مرفوع، محمد ؛ جوادی پور، علیرضا ؛ جاوید، محمد علی ؛
مجلة:بررسی های حسابداری»پاییز 1396 -شماره 16 (22 صفحة - من 111 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت سودعمومی و فروشهزینه های اداریچسبندگی هزینه هاهزینههای تبلیغاتهزینههای تحقیق و توسعه
-
4.
مؤلف : دهقانی، علی ؛ عامری، مجید ؛
مجلة:تحقیقات مدل سازی اقتصادی»بهار 1394 - شماره 19 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 239 إلی 268 )
الکلمات المفتاحية:صادراتدرجه تمرکزهزینه های تحقیق و توسعههزینه های تبلیغاتتکنیک داده های تابلویی غیر پویاصنایعبازارهزینـه هـای تبلیغاتی
-
5.
مؤلف : فلاحی، فیروز ؛ دهقانی، علی ؛
مجلة:پژوهش های رشد و توسعه اقتصادی»زمستان 1389 - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 9 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:رقابتدرجه تمرکزانحصارسودآوریهزینههای تبلیغاتتکنیک دادههای تابلویی پویاDPD) )
-
6.
مؤلف : نیکومرام، هاشم ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1382 - شماره 59 (27 صفحة - من 75 إلی 101 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریبازارگراییعملکرد کسب و کارگرایش کارآفرینانهمخاطره پذیریکاآفرینیهزینه های تبلیغاتپیشگامی (پیشتازی)تولید (کسب) اطلاعاتانتشار (پخش) اطلاعاتپاسخگویی (پاسخگو بودن)
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- ب (1 مقالة)