کلمة المفتاح واژه های کلیدی: برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمدی شمس آبادی، امیر مسعود ؛ نوبخت رمضانی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : ماجدی، نیما ؛
مجلة:علوم ورزش»تابستان 1400- شماره 42 ، B (Azad University (20 صفحة - من 38 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:ارزش گذاری برندلیگ برتر فوتسالواژه های کلیدی: برندارزشگذاریارزشمدیرانبازارشاخص
-
2.
كاتب مسؤول : شریعت نژاد، علی ؛ مؤلف : موسوی، سیدنجم الدین ؛ حسینی، مینا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره جدید - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 142 إلی 167 )
الکلمات المفتاحية:مشروعیت سازمانیبرند رهبریواژههای کلیدی: برندشهرت سازمانیسازمانمدیرانکارکناندانش بنیانپژوهشمدیریت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة علوم ورزش 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)