کلمة المفتاح ویژگیهای نسلی / (6 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ابراهیمی، احمد ؛ میرشاه جعفری، سیدابراهیم ؛ ربانی خوراسگانی، علی ؛
مجلة:اندیشه های نوین تربیتی»بهار 1402، دوره نوزدهم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 139 إلی 165 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالینسل جدیددورۀ کارشناسیویژگیهای نسلییاددهی-یادگیری مسئلهمحورالگوی برنامۀ درسیشهروند بوم شناختیدورۀ متوسطه
-
2.
مؤلف : ابراهیمی، احمد ؛ ربانی خوراسگانی، علی ؛ كاتب مسؤول : میرشاه جعفری، سید ابراهیم ؛
مجلة:رویکردهای نوین آموزشی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 36 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 63 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالییادگیریویژگیهای نسلیدورۀ کارشناسیراهبردهای یاددهینسل جدید
-
3.
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری خود راهبر، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان امروز
مؤلف : میرشاه جعفری، دکتر سیدابراهیم ؛ ابراهیمی، احمد ؛ ربانی، دکتر علی ؛
مجلة:مطالعات برنامه درسی آموزش عالی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 24 ، الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 333 إلی 364 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیدوره کارشناسییاددهی-یادگیری خودراهبرویژگیهای نسلینسل جدیدروشهمکارانویژگیهای نسلی
-
4.
پیشبایستهای راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز
مؤلف : ابراهیمی، احمد ؛ ربانی خوراسگانی، دکتر علی ؛ كاتب مسؤول : میرشاه جعفری، دکتر سید ابراهیم ؛
مجلة:نظریه و عمل در برنامه درسی»پاییز و زمستان 1400، سال نهم - شماره 18 ، ب (Ministry of Science (30 صفحة - من 69 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیدوره کارشناسیویژگیهای نسلییاددهی-یادگیری دیالوژیکنسل جدید
-
5.
مؤلف : ابراهیمی، احمد ؛ ربانی خوراسگانی، علی ؛ كاتب مسؤول : میرشاه جعفری، دکتر سیدابراهیم ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1400 - شماره 80 ، الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 203 إلی 227 )
الکلمات المفتاحية:آموزش عالیدوره کارشناسینسل جدیدویژگیهای نسلییاددهی-یادگیری پروژهمحورویژگیهای نسلی
-
6.
مؤلف : محمدی، زهرا ؛
مجلة:تحقیقات فرهنگی ایران»زمستان 1397 - شماره 44 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 33 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:فضای دانشگاهینسلبندی دانشگاهیانمناسبات میاننسلیویژگیهای نسلیزندگی دانشگاهی