کلمة المفتاح پذیرندگی برند / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نعمتی، محمد حسین ؛ مؤلف : احمدی، مسعود ؛ غفاری، رحمان ؛ دولتی، حسن ؛
مجلة:مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی»بهار 1400، دوره چهارم - شماره 11 ، ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:دانشگاه کارآفریننظریه داده بنیادپذیرندگی برند
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)