کلمة المفتاح پلت فرهای اجتماعی و اعتماد ادراکشده / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : محمد یوسف، شیرین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (14 صفحة - من 468 إلی 481 )
الکلمات المفتاحية:درگیری ذهنی محصولتوصیف محصولقصد خرید مصرفکنندگانپلت فرهای اجتماعی و اعتماد ادراکشده
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)