کلمة المفتاح کسبوکار جدید / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : تاش، مهیم ؛ مؤلف : امیری سردری، زهره ؛ یاوری، قمر ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1402 - شماره 62 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 321 إلی 349 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریبازاریابی الکترونیکیفرصتکسبوکار جدید
-
2.
مؤلف : یاوری، قمر ؛ تاش، مهیم ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (16 صفحة - من 420 إلی 435 )
الکلمات المفتاحية:ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﻓﺮﺻﺖﻫﺎي ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﮐﺴﺐ و ﮐﺎر ﺟﺪﯾﺪ
-
3.
مؤلف : حیدری، زهرا ؛ خدایاری، بهناز ؛ خدایاری، فرانک ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1399 - شماره 34 (14 صفحة - من 14 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینانگیزهفناوری اطلاعات و ارتباطاتهوش هیجانیکسب وکار جدید
-
4.
مؤلف : احمدپور داریانی، محمود ؛ دهقانی اشکذری، محمدرضا ؛ ایمانی پور، نرگس ؛ ضیاء، بابک ؛
مجلة:توسعه کارآفرینی»زمستان 1397 - شماره 42 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 601 إلی 619 )
الکلمات المفتاحية:صنعت نساجینظریه دادهبنیادزمینهگرایی کارآفرینانهکسبوکار جدیدمزیتهای منطقهای
-
5.
مؤلف : موسوی، سیدشاهین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (8 صفحة - من 2009 إلی 2016 )
الکلمات المفتاحية:زنجیره بلوکبلاکچین بیت کویینکسب و کار جدید