کلمة المفتاح کسبوکارB2B / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زارعی، عظیم ؛ اصغری نجیب، مریم ؛ كاتب مسؤول : علی پور، سیما ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 183 إلی 206 )
الکلمات المفتاحية:بینالمللیسازیپلتفرمکسبوکار B2Bدیجیتالاطلاعاتکاربربازارکدشبکه
-
2.
مؤلف : پیوندچی، امیر ؛ كاتب مسؤول : یزدانی، ناصر ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1400 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 43 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برند: بازارمحوری فعالبازارمحوری پاسخگواستراتژیهای جایگاهیابیکسبوکارB2B
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة راهبردهای بازرگانی 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)