کلمة المفتاح کیفیت کارکنان / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فشکی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : ترکاشوند، محمد ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»بهار 1401، دوره پنجم - شماره 57 (جلد دوم) (14 صفحة - من 59 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:حق الزحمه حسابرسیکیفیت کارمندان حسابداریمحتوای گزارش حسابرسیاطلاعاتحسابرسانحسابرسیکیفیت کارکنان
-
2.
مؤلف : نیکزاد چالشتری، قدرت اله ؛ فروغی، داریوش ؛ كاتب مسؤول : عربصالحی، مهدی ؛
مجلة:حسابداری مالی»زمستان 1399 - شماره 48 التصنيف A (Azad University/ISC (28 صفحة - من 1 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت گزارشگری مالیکیفیت اقلام تعهدیآنتروپی شانونکیفیت کارکنان
-
3.
مؤلف : قلی زاده، محمدحسن ؛ غلامرضاپور، محمد ؛ كاتب مسؤول : رضائی پیته نوئی، یاسر ؛
مجلة:مدیریت دارایی و تامین مالی»پاییز 1398 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 85 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:پیش بینی سودخطای پیش بینی سوددقت پیش بینی سودکیفیت کارکنانسطح تحصیلات کارکنان
-
4.
مؤلف : رضائی پیته نوئی، یاسر ؛ صفری گرایلی، مهدی ؛ غلامرضاپور، محمد ؛
مجلة:دانش حسابرسی»تابستان 1398 - شماره 75 ISC (19 صفحة - من 123 إلی 141 )
الکلمات المفتاحية:نظارت خارجیکیفیت کارکناناثربخشی کنترلهای داخلی