کلمة المفتاح یادگیری زائد / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : فتاحی، محمد ؛ مؤلف : دهقانی، مرضیه ؛ صالحی، کیوان ؛
مجلة:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1401 - شماره 83 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 199 إلی 223 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیبرنامه درسی زائدرشته علوم تربیتیعوامل کارآمدی مطالب درسییادگیری زائددانشجویانپژوهش
-
2.
مؤلف : فتاحی، محمد ؛ صالحی، کیوان ؛ كاتب مسؤول : دهقانی، مرضیه ؛
مجلة:پژوهش های آموزش و یادگیری»بهار و تابستان 1400 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 53 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیرشته علوم تربیتییادگیری زائدبرنامه درسی زائدضایعات برنامه درسی
-
3.
مفهومسازی یادگیری زائد و راهکارهای کاهش آن در نظام آموزش عالی ایران از دیدگاه صاحبنظران آموزش عالی
مؤلف : حسینی لرگانی، سیده مریم ؛ فتحی واجارگاه، کوروش ؛ عارفی، محبوبه ؛ زر افشانی، کیومرث ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»بهار 1394 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 9 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:مفهومسازیروش دلفینظام آموزش عالییادگیری زائد
-
4.
مؤلف : حسینی لرگانی، سید مریم ؛ فتحی واجارگاه، کوروش ؛ عارفی، محبوبه ؛ زرافشانی، کیومرث ؛
مجلة:پژوهش در نظام های آموزشی»زمستان 1393 - شماره 27 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 149 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:نظام آموزش عالیبرنامه درسی زایدیادگیری زاید
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)