کلمة المفتاح یادگیری سازمانی معلمان / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسکندری، اصغر ؛ قنبری، سیروس ؛
مجلة:علوم تربیتی از دیدگاه اسلام»پاییز و زمستان 1397 - شماره 11 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 29 إلی 51 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سازمانیاستقلال شغلیرهبری فضیلت گرامعلمانمدارسیادگیری سازمانی معلمانکارکنان
-
2.
كاتب مسؤول : باتمانی، فردین ؛ مؤلف : حیدری، صابر ؛
مجلة:School administration»بهار 1398، سال هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 183 إلی 195 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیجو سازمانییادگیری سازمانیراهبرد یادگیریکار تیمیسازمانیکارکنانیادگیری سازمانی معلمانواریانس
-
3.
مؤلف : محمدی، پروانه ؛ كاتب مسؤول : قنبری، سیروس ؛
مجلة:مدیریت بر آموزش سازمان ها»بهار 1402، سال دوازدهم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 45 إلی 74 )
الکلمات المفتاحية:یادگیری سازمانی معلمانتمایل به تغییر معلمانرهبری بصیر مدیران مدارسدوره ابتدایی
-
4.
مؤلف : محمدی، پروانه ؛ اردلان، محمد رضا ؛ كاتب مسؤول : قنبری، سیروس ؛
مجلة:مدیریت منابع انسانی پایدار»بهار و تابستان 1402، سال پنجم - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science (14 صفحة - من 80 إلی 93 )
الکلمات المفتاحية:دوره ابتداییتوسعه حرفهای معلمانیادگیری سازمانی معلمانتمایل به تغییر معلمانمعلمانکارکنانیادگیری سازمانیحرفهایپژوهش
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بر آموزش سازمان ها 1 |
مجلة مدیریت منابع انسانی پایدار 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)