کلمة المفتاح active audience / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : سرفراز، حسین ؛ ناقد : امین، محسن ؛
مجلة:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»دی 1398 - شماره 74 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 137 إلی 158 )
الکلمات المفتاحية:واسازیسواد رسانهایآموزش رسانهمخاطب فعالمخاطب منفعلکتاب درسی تفکر و سواد رسانهای
-
2.
كاتب مسؤول : قنبری، سعید ؛ مؤلف : جوادی، سوده ؛ عبداللهی، داوود ؛
مجلة:مطالعات رسانه های نوین»زمستان 1397 - شماره 16 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 112 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:اینترنتاستفاده و خشنودیمصرف رسانهایمخاطب فعالمحتوای دینیرسانههای برخط
-
3.
مؤلف : مهدی زاده، سید محمد ؛
مجلة:رسانه»زمستان 1391 - شماره 89 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 25 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:مصرفهویترسانههامقاومتمیدانزندگی روزمرهمنشمخاطب فعال
-
4.
مؤلف : رضایی، محمد ؛ کلانتری، مونا ؛
مجلة:زن در فرهنگ و هنر»زمستان 1390 ، دوره سوم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 5 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مخاطب فعالخوانش زنانسریال ویکتوریامصرف بین فرهنگی
-
5.
مؤلف : آزاده فر، محمد رضا ؛ نوری، مهرداد ؛
مجلة:جامعه شناسی هنر و ادبیات»پاییز و زمستان 1389، دوره دوم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 185 إلی 210 )
الکلمات المفتاحية:مخاطبان فعالتصاحب معناییژانرشناسیموسیقی راکموسیقیراکژانرمخاطبانکوهایونهنرسبک
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)