کلمة المفتاح brand associations / (12 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : طریقی، رسول ؛
مجلة:مطالعات راهبردی جامعه شناختی در ورزش»بهار 1401 - شماره 2 (14 صفحة - من 87 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ورزشبازاریابی ورزشیمدیریت برندوابستگی برند
-
2.
كاتب مسؤول : Tarighi، Rasoul ؛ مؤلف : Rahmani Pashaklaei، Niloufar ؛ Salehi Rostami، Maliheh ؛ Salahi Kojour، Azim ؛
مجلة:new studies in sport management»Autumn 2021, Volume 2 - Number 4 التصنيف ب (Ministry of Science (13 صفحة - من 300 إلی 312 )
الکلمات المفتاحية:FootballSport MarketingBrand Managementbrand associationsLeague Organization
-
3.
مؤلف : محسنی فر، امیرحسین ؛ كاتب مسؤول : دانش پرور، میترا ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 9 (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:توسعه برندتداعیات برندالحاقات برندرابطه عاطفی مصرف کننده- برندتناسب ادراک شده
-
4.
مؤلف : آموسی، نیلوفر ؛ كاتب مسؤول : زکی پور، مهدی ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1400 - شماره 44 التصنيف A (Azad University (9 صفحة - من 83 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندرضایت سبزتداعی ذهنی برند تصویر برند اعتماد سبز
-
5.
كاتب مسؤول : رسولی، مهدی ؛ مؤلف : بیات، امنه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1399 - شماره 61 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 109 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:کهنالگوشخصیت برندبرندسازیتداعی برندپژوهشگاه علوم ورزشی
-
6.
كاتب مسؤول : بخشی زاده برج، کبری ؛ مؤلف : رجائی، محسن ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (41 صفحة - من 113 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:سروشهویت برندتداعیهای برندپیامرساننقشه مفهومی برندهـاروش نقشــه مفهــومی برنــدکـهبـاروش نقشـه مفهـومی برنـدبـهبــا
-
7.
مؤلف : حاجی بابایی، حسین ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ فلاح شمس، میر فیض ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»زمستان 1395 - شماره 44 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 103 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:رویکرد ترکیبیتداعیات برندرمانتیسم فردیآناگرامخودابرازی برندبعد هیجان شخصیت برندشخصیتخودابرازیتداعیاتبرنـدپژوهشبـا
-
8.
مؤلف : بیشمی، بهار ؛ خدایاری، بهناز ؛ كاتب مسؤول : پارس زاده، علی ؛
مجلة:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»پاییز 1395 - شماره 18 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 202 إلی 221 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندتصویر مقصدبرندینگ مقصدتداعیات برند ایران
-
9.
مؤلف : حسنی، علی ؛ موسوی بازرگان، سید جلال ؛ كاتب مسؤول : نیرومند، احسان ؛
مجلة:گردشگری و اوقات فراغت»تابستان و پاییز 1393 - شماره 3 (11 صفحة - من 31 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریبرندتصویر برندتصویر برند مقصد گردشگریابعاد تصویر برندتداعی کننده های برند
-
10.
مؤلف : نصراصفهانی، داود ؛ زارعی، علی ؛ اسمعیلی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : تجاری، فرشاد ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1393- شماره 5 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 75 إلی 88 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری نگرشیوفاداری رفتاریآگاهی از برندتداعیات برندکیفیت درکشده
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (3 مقالة)