کلمة المفتاح Brand Culture / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
بررسی تاثیر برند کارفرما بر فرهنگ برند با نقش واسط افتخار سازمانی درسازمان تامین اجتماعی استان همدان
مؤلف : اصغری صارم، علی ؛ سعیدی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : خدادادی، معصومه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1398 - شماره 19 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (46 صفحة - من 130 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:همدانسازمان تامین اجتماعیبرند کارفرماافتخار سازمانیفرهنگ برندبرنـدبرنــدسـازمانســازمان
-
2.
كاتب مسؤول : اسکندرپور، بهروز ؛ مؤلف : رسولی، رضا ؛ موسوی، سید محسن ؛ صائب نیا، سمیه ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1402 - شماره 34 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 177 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمنابع انسانیفرهنگ برندکشت و صنعت مغانبرنـدبرنــدهــاهـابــابـابــربـه