کلمة المفتاح Business Analysis / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : رضایی منش، حسینعلی ؛ ربیعی مندجین، محمدرضا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»تابستان 1397، دوره چهارم - شماره ۲ (16 صفحة - من 17 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت عملکردبخش عمومیعملکرد سازمانیهوش تجاریتجزیهوتحلیل کسبوکار
-
2.
مؤلف : حسن نژاد مقدم، آویشن ؛ كاتب مسؤول : شرج شریفی، آزیتا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»پاییز 1399 - شماره 42 (جلد سوم) (15 صفحة - من 51 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:هوش کسب و کارداشبرد مدیریتیداشبرد مشتریانتجزیه و تحلیل کسب و کار
-
3.
مؤلف : یاغلی، پیام ؛ سهرابی، طهمورث ؛ درخشان، سیدعلیرضا ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1400 - شماره 67 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 213 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:دلفیهوش تجاریدیمتلتحلیل کسب و کارمدل تصمیم گیری سایمون
-
4.
مؤلف : یاغلی، پیام ؛ درخشان، سیدعلیرضا ؛ كاتب مسؤول : سهرابی، طهمورث ؛
مجلة:مدیریت فردا»تابستان 1400 - شماره 67 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 213 إلی 230 )
الکلمات المفتاحية:دلفیهوش تجاریدیمتلتحلیل کسب و کار
-
5.
مؤلف : امیدی، احسان ؛ اتحادیان مقدم، نوید ؛ تحقیقی، مهدی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات چهاردهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (10 صفحة - من 824 إلی 833 )
الکلمات المفتاحية:سازمانمربیگریمرور سیستماتیکتحلیل کسب و کار