کلمة المفتاح commercialization of academic research / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پورمهدی، عزیز ؛ محمدخانی، کامران ؛ كاتب مسؤول : محمد داودی، امیرحسین ؛
مجلة:تغییرات اجتماعی - فرهنگی»پاییز 1399، سال هفدهم - شماره 66 التصنيف A (Azad University (18 صفحة - من 37 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:عوامل اجتماعیاخلاق پژوهشیتجاری سازی تحقیقات دانشگاهی
-
2.
مؤلف : عربیون، ابوالقاسم ؛ زرنگاریان، یوسف ؛
مجلة:جغرافيا و روابط انساني»پاییز 1402 - شماره 22 (10 صفحة - من 676 إلی 685 )
الکلمات المفتاحية:تجاری سازی تحقیقات دانشگاهیعوامل موثردانشکده کشاوزی