کلمة المفتاح consumer innovation / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : میرزائی راد، علی ؛ همایونی راد، محمدحسین ؛ باباجانی محمدی، سعیده ؛
مجلة:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»پاییز 1401،سال دوم - شماره 6 (12 صفحة - من 54 إلی 65 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندنوگرایی مصرف کنندهبرندهای انلاینتعامل با برند آنلاینتعامل مشتریان
-
2.
كاتب مسؤول : سعدآبادی ارانی، علی اصغر ؛ مؤلف : خیاطیان، محمد صادق ؛ محمدی، فاطمه ؛ جعفریان، فاطمه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت صنعتی»بهاز 1402 - شماره 49 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 219 إلی 240 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری رایگان در ایراننوآوری مصرفکنندهانگیزههای موثرنوآوران رایگانخبرهسنجی